sábado, 31 de marzo de 2012

A que distancia está o universo?


Esta semana, organizado polo EDLG, tivemos o pracer de recibir no noso centro a Jorge Mira, coñecido por ser o experto en cifras do programa da TVG Cifras e letras. Este personaxe público ten un currículo tan extenso como variado. É Licenciado en Física, catedrático de Electromagnetismo e director do Departamento de Física Aplicada na Universidade de Santiago. Tamén é responsable do programa de divulgación científica ConCiencia que se celebra anualmente nesta cidade. Ademais de colaborador habitual en varias publicacións especializadas, vén de publicar un libro titulado A ciencia no punto de Mira, que está a vosa disposición na biblioteca, achega sinxela e divertida ás curiosidades científicas. No encontro do martes 27 de marzo, guiados por el percorremos a historia da ciencia desde os antigos gregos ata a actualidade e aprendemos como os científicos foron quen de medir a terra e o universo.

martes, 20 de marzo de 2012

Libros para Soñar

Gustaríame hoxe presentarvos o blogue dunha librería moi especial. De libreiras que adoran os libros e escollen agarimosamente cada un dos exemplares que teñen á venda. Están especializados en libros infantís e xuvenís. Cada visita ao seu local é un pracer e unha tentación.

LIBROS PARA SOÑAR


lunes, 5 de marzo de 2012

Criadas y Señoras



Si alguno ha visto esta película, habrá disfrutado de la deliciosa historia de tres mujeres fuertes que poco a poco van creando lazos de complicidad en el profundo Sur de los Estados Unidos en la época de los derechos civiles. Son historias que tienen un fondo de dureza y que muestran las complejidades y mezquindades del mundo en el que transcurren, pero su autora es capaz de construir una historia amena y divertida por momentos, que nos hace comprender a esos personajes y poco a poco entender la valentía de la que hacen gala en su vida diaria. Para los que hayáis visto la película, y sobre todo para los que no la hayáis visto os invitamos a que os acerquéis a la biblioteca a leer el libro, mucho más divertido aún que la película, nos permitirá encariñarnos todavía más con Abeileen, Minnie y Skeeter y detestar a la odiosa Miss Hilly.